Orion kartica

Orion VoIP kartica je vrednosna kartica kojom se aktivira usluga i dopunjuje kredit za telefoniranje putem Orion VoIP sistema

Glavna prednost korišćenja Orion VoIP usluge putem kartice je taj što Vam za ostvarivanje poziva nije potreban računar, niti Internet konekcija - dovoljno je da imate samo telefonski priključak.

Korišćenje Orion VoIP kartice je jednostavno. Pozivanjem Orion VoIP telefonskog broja sa fiksnog telefona, dobijate govorni sistem, prijavite tajnim PIN kodom sa kartice i možete da birate broj telefona u inostranstvu.

Na poleđini kartice, možete pronaći jednostavno uputstvo za aktiviranje Orion VoIP kartice.

Uputstvo za korišćenje Orion VoIP kartice

1) OGREBITE PIN KOD

Otkrijte tajni kod na Orion kartici. Kod je PIN kojim se prijavljujete na Orion VoIP sistem i za koji je vezano stanje vašeg kredita.


2) POZOVITE PRISTUPNI BROJ

Pozovite Orion VoIP pristupni broj 0800 800 800.



3) UNESITE ORION VOIP PIN SA KARTICE

Unesite vaš PIN broj sa kartice. Telefonski aparat mora biti prebačen na tonsko biranje. PIN možete unositi i i tokom trajanja pozdravne poruke. Po uspešnoj prijavi sistem saopštava stanje kredita.


4) BIRAJTE BROJ

Birajte željeni broj sagovornika (okrenite 00, pa zemlja, mreža i lokalni broj). Po izboru broja, prema preostalom kreditu, sistem saopštava maksimalno trajanje razgovora sa izabranom destinacijom. Maksimum za pojedinačni razgovor je ograničen na 60 minuta.

Broj birate na uobičajeni način – prvo 00 za izlaz, pa pozivni broj zemlje, potom broj za mrežu ili grad i na kraju broj telefona. Na primer, za broj u Berlinu, Nemačka poziv bi ostvarili sa 00 49 30 … (49 je Nemačka, 30 oznaka za Berlin).

Kredit na Orion VoIP karticama ne ističe i možete ga iskoristiti do kraja nadovezivanjem kartica!

Napredne funkcije Orion telekom telefonske kartice možete videti ovde.

Za sve informacije u vezi sa korišćenjem naših usluga ili eventualne probleme, možete nam se obratiti na email adresu korisnicka.zona@oriontelekom.rs

© 2010 ORION Telekom. Sva prava zadržana.